PALAUTUS & VAIHTO
Palauta käyttämätön tuote meille 14 vrk aikana tuotteen vastaanottamisesta.
Huomaathan, palautuksen tai tuotteen vaihdon lähetyskulut maksaa asiakas.
OHJEET TUOTEPALAUTUKSELLE löydät tästä:
- Täytä tilauksen mukana (sähköpostiisi) tullut palautuslomake huolellisesti.
- Pakkaa palautettava tuote huolellisesti alkuperäiseen lähetyspussiin ja varmista,
että täyttämäsi palautuslomake on paketin sisällä. - Palautus tulee tehdä osoitteeseen:
DesignStudio Satu Ala-Louko Oy
Mikkolantie 1 A
00640 Helsinki
puh. 0449764248 - Pidä palautuksen seurantakuitti tallessa siihen asti, kunnes olemme vahvistaneet palautuksen sinulle.
Lähetämme sähköpostitse tiedon, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Tuote tulee palauttaa ylläolevan prosessin sekä mahdollisten muiden asiakaspalvelun antamien ohjeiden mukaisesti.
Huomioithan, että emme korvaa muista toimitustavoista johtuvia maksuja.
Lisätietoja tuotteen vaihtamisesta ja palauttamisesta saat asiakaspalvelustamme, arkisin klo 9 - 17
+358 44 976 4248
INFO@ALALOUKO.FI
TUOTEVAIHDOT
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi
tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme. Jos et löydä etsimääsi kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Vaihtoehtoisesti voit palauttaa tuotteen ja vaihtaa sen toiseen kokoon tai muuhun tuotteeseen Helsingin showroomillamme.
Tässä tapauksessa pyydämme sinua olemaan yhteydessä ja sopimaan ajan etukäteen.
MAKSUN PALAUTUS
Maksun palautukset käsitellään kolmen arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen
varastollamme. Huomioithan, että palauttaessasi tuotteen hyvitämme sinulle vain tuotteen arvon, emme
mahdollisia tilauksen alkuperäisiä toimituskustannuksia. Kaikkien verkkokauppamme maksujen ja
maksunpalautusten välittäjänä toimii Klarna. Jos valitsit maksutavaksi maksukortin, hyvitys palautetaan
samalle kortille kuin tilausta tehdessä. Mikäli et ole vastaanottanut maksun palautusta odotetussa ajassa,
otathan yhteyttä Klarnaan.
Maksaessasi Klarna laskulla, laskusi mitätöidään sen tuotteen tai niiden tuotteiden osalta, jotka olet
palauttanut. Kirjautumalla sisään Klarnan kotisivuille voit ladata päivitetyn laskun maksua varten.
Tarvittaessa ota yhteyttä Klarna asiakaspalveluun.